Translate

piątek, 8 marca 2013

liebster blog....

Oj długo się zbierałam.
W marnych zapędach walki z zimową stagnacją usiłuję się zebrać w sobie i nadrobić bloga, który niestety zszedł na dalszy plan w związku z ostatnimi zawirowaniami życiowymi.
Na początek wyróżnienie które otrzymałam od Marietty ( tutaj jej pełen inspiracji blog - KLIK )

Idea wyróżnienia słuszna, aczkolwiek nie zależy mi na popularyzowaniu mojej pisaniny, piszę raczej sporadycznie i bardziej dla siebie i tych kilku stałych bywalców tu zaglądających pomimo mojej opieszałości w dodawaniu nowych notek.
 Zaczęłam prowadzić ten blog, aby pokazać choć część wytworów moich rąk, zasięgać rady i pomocy osób bardziej w rękodziele doświadczonych, w między czasie dopadła mnie emigracja i blog stał się troszkę takim zbiorem informacji i tego czego się nauczyłam o kraju w którym aktualnie mieszkam.
Od jakiegoś czasu mam jednak ochotę wrzucać tu notki bardziej prywatne, z dnia codziennego, więc blog chyba ewoluuje na poziom bardziej osobisty niż to początkowo zakładałam, choć starałam się ograniczać moje wylewanie żali ;).
Jak można zauważyć po moim banerku na prawym pasku bloga, uważam że największym wyróżnieniem dla każdej blogującej osoby jest pozostawiony przez czytelnika komentarz. 

Za wyróżnienie niemniej serdecznie Marietcie dziękuję, skorzystam z niego tylko połowicznie, wyłamię się z jego zasad i nie przekażę go dalej :) czyt. nie wytypuję kolejnych osób a jedynie zaproszę wszystkich tu zaglądających do wspólnej zabawy i odpowiedzenia na 11 pytań - choć w moim przypadku będzie to prośba o podanie pierwszych skojarzeń :). Można to zrobić w komentarzach albo u siebie na blogu, kiedy i jak kto chce ;) Poznajmy się na wzajem troszkę bardziej ;)


A teraz czas na moje odpowiedzi na zadane przez Mariettę pytania:

  1. Kawa, herbata czy wino? - herbata wszelaka w ogromnych ilościach, kawa sporadycznie (choć więcej tam mleka niż kawy, wino tylko słodkie lub pół słodkie.
  2. Szminka czy błyszczyk? - szminka bo dłużej się trzyma, ale nie zależnie od tego co mam na ustach i tak pewnie "zjem" to w ciągu najbliższych 30 minut.
  3. Książka czy ebook? - obojętnie, byleby mieć coś dobrego do czytania pod ręką w każdym momencie.
  4. Ulubiona zabawka z dzieciństwa - kilka, samochód ;), miś pluszowy, a najukochańszy był mały jasiek pod głowę ;)
  5. Ulubione buty - te które są wygodne!
  6. Ulubiona biżuteria - kolczyki obowiązkowo
  7. Najciekawszy przedmiot z Twojej torebki - swego czasu chyba śrubokręt...
  8. Warzywko czy mięsko? - warzywko.
  9. Pierwsza myśl po wygraniu w totolotka - o ja....
  10. Maliny, jeżyny, jagody czy truskawki? - wszystko naraz i najlepiej jeszcze bita śmietana :)
  11. Ulubione miejsce robienia zakupów. - sklepy ze znakiem hobby :)

To tyle o mnie. 
Jeśli ktoś jest chętny podzielenia się tym co mu w głowie siedzi, w duszy gra czy w sercu piszczy to poproszę o "odpowiedzi" skojarzenia na poniższe 11 haseł:

  1. Ranek
  2. Wieczór
  3. Smak
  4. Słuch
  5. Dotyk
  6. Wzrok
  7. Na smutek
  8. Radość
  9. Lato
  10. Zima
  11. Czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz