Translate

środa, 21 kwietnia 2010

kwiatki w głowie mam...

Tempo ekspresowe bo ekspresowe zamówienie - całość roboty zaczynając od zakupów a na wysyłce kończąc 2 dni i dzisiejszy ranek - do 3 nad ranem dłubałam listki ;) dziś kończyłam i olbrzymia paczka już naszą kochana pocztą pędzi w świat ... mam nadzieję że właścicielka będzie zadowolona, gdyż muszę się przyznać że projekt w głowie był troszkę inny ale gdzieś po drodze zmieniłam zdanie co do dodatków mam nadzieję że na korzyść , podstawa to bukiety z 14-tu i 7-u róż z każdego koloru .... no a teraz zabieram się za kolejną pracę na wczoraj...

Zdjęcia na szybko tuz przed pakowaniem więc przepraszam za jakość - kompletny brak światła niestety chmurnie u mnie od rana ;(




5 komentarzy:

  1. Jakie cudne. Wyglądają jak prawdziwe. Aż brakuje słów. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne- wyglądają tak naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują,jak żywe,na pewno właścicielka będzie zachwycona,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to jest Twoja robota "na szybko" to co to będzie jak będziesz miała więcej czasu i naprawdę się przyłożysz!!?? Świetnie Ci wyszły te bukieciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz,że te bukieciki nie są żywe to nie uwierze, dałabym sobie ręke uciąć, ze są prawdziwe i pachnące. Kochana takie kwiaty to ja moge codziennie dostawać, bo nie lubie ciętych kwiatów, bo mi szkoda, ze za dwa dni uschną. Twoje róże są "żywe" cały czas, jak te w doniczkach, które uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń